Pengilang Dan Pengeksport Jubin Porselin
Blogs

Pengilang Dan Pengeksport Jubin Porselin

Reya Impex adalah salah satu pengeluar OEM jubin porselin berlapis kaca terbaik di India dan membekalkan jubin format besar ke AS, UK dan negara-negara lain. Jubin Porcelain berkaca memberikan penampilan yang bersih dan ramping. Pelat stoneware porselin Reya Impex mempunyai pelbagai reka bentuk dan ciri-ciri permukaan stoneware porselin yang halus, yang dapat memperoleh banyak reka bentuk moden. Keperluan teknikal dan kesesuaian eko ini meningkatkan kesederhanaan semula jadi guli tradisional. Porselin dihasilkan dari penyatuan tanah liat halus dan mineral yang disebut Kaolinite. Tanah liat halus kaya dengan beberapa oksida mineral, Feldspar, dan Silika yang memberikan kekuatan dan warna pada Porcelain. Campuran tanah liat halus dan mineral yang banyak dipanaskan pada suhu tinggi yang ditentukan. Papak porselin adalah OEM yang dihasilkan oleh teknik penekan debu, yang menjadikannya tebal, tidak tahan, halus dan halus, dengan wajah yang tajam. Semasa membuat kepingan seramik porselin untuk countertop, mereka dilapisi dengan pewarna berpigmen dan kemudian countertop porselin kaca ini digunakan di meja dapur. Ini dilakukan untuk memberi mereka daya tarikan estetik seperti batu semula jadi atau marmar.

Kepingan porselin mungkin terdapat dalam ukuran berukuran besar dan setinggi 10 x 5 kaki. Mereka juga dapat disesuaikan sesuai kebutuhan, mereka juga dapat disesuaikan dengan ukuran ubin porselin yang paling besar dan sekecil mungkin. Papak porselin berformat besar digunakan di kawasan dapur sebagai meja, lantai yang berpatutan; di kawasan bilik mandi seperti peralatan bilik mandi, meja solek, dinding pancuran, kelengkapan tab mandi; fleksibiliti boleh meluas ke kawasan komersial dan kediaman lain seperti dinding, perapian, lantai, dinding ciri, pelapisan luaran, pelindung belakang, beranda dan banyak lagi. Papak porselin besar biasanya dilengkapi dengan profil nipis lebih kurang. 6mm dan 12mm. Mengukur ketebalan hanya 6mm dan 12mm, mereka pasti menjadi beberapa bahan paling mudah dan ringan untuk bekerjasama dengan kami.

Terokai Koleksi Ubin Dinding Porselin kami

          

 

         

 

Mereka memberikan peluang untuk membawa proyek dengan skala dan gaya papak batu semula jadi di mana batu jubin marmar mungkin berharga atau pemasangannya tidak masuk akal. Mereka dianggap sebagai salah satu alternatif dan pengganti guli terbaik oleh arkitek terkemuka. Walau bagaimanapun, papak porselin tolok lebar bukanlah marmar yang tepat, ia kelihatan seperti batu marmar dan boleh menjadi lebih serbaguna daripada batu semula jadi yang padat. Jubin dan kepingan marmer porselin mudah dijaga dan dirawat porselin berbanding dengan batu marmar dan ia sangat cekap untuk dikendalikan dan diangkut dalam ukuran yang lebih besar dan sebaliknya marmar menghadapi banyak cabaran.

 
Pilih Jubin Lantai Porselin Terbaik

Memilih jubin lantai untuk membina bangunan, projek kediaman atau komersial dianggap sebagai salah satu keputusan yang paling penting sambil memilih pembaharuan besar atau untuk pembinaan baru. Terdapat beberapa pilihan jubin yang terdapat di pasaran jubin domestik dan antarabangsa yang sering membuat keputusan pemilihan jubin lebih sukar dan membingungkan. Banyak arkitek dan pereka yang mahir dan berpengalaman menasihatkan untuk memilih jubin lantai porselin untuk membina bangunan baru atau bahkan memperbaiki ruang atau kawasan lama.

Terokai Koleksi Ubin Lantai Porselin kami

       

 

Jubin lantai porselin kami dianggap sesuai untuk kawasan di mana kerosakan dan kerosakan pada jubin boleh berlaku kerana penggunaan jubin yang berterusan atau boleh digunakan di kawasan tapak berat. jubin lantai porselin mempunyai permukaan yang sama di seluruhnya, yang bermaksud mereka mempunyai warna dan reka bentuk permukaan yang homogen dan serupa di sepanjang ketebalan jubin. Dengan cara ini, apabila jubin porselin terkelupas, kerosakannya hampir tidak dapat dilihat atau dilihat. jubin porselin dianggap yang terbaik untuk pemasangan di kawasan yang mempunyai lalu lintas tinggi dan di kawasan sibuk seperti pusat membeli-belah, pejabat, rumput, kawasan jubin parkir, dan kediaman. Jubin porselin mempunyai ciri khas dan nilai estetika tinggi yang menjadikannya diinginkan untuk persekitaran lalu lintas komersial dan domestik sederhana hingga tinggi.


Pembuat & Pembekal Jubin Batu, Granit & Kuarsa

Jubin batu kelihatan popular di kalangan pelanggan kerana ketahanan, keunikan warna dan corak, ketahanan terhadap habuk, dan penyelenggaraan yang rendah. Jubin batu digunakan secara meluas di menara, rumah dan kawasan komersial dan sangat diminati di kalangan pelanggan sebagai jubin yang kelihatan seperti batu dan memberikan alternatif yang lebih baik untuk jubin lantai batu semula jadi, memenuhi kedua-dua objektif pelanggan, yakni jubin untuk ruang dan batu diukir sama cantik untuk rupa.

Ubin granit sangat tinggi permintaan lantai dan dianggap sebagai salah satu pilihan terbaik di antara jubin batu semula jadi kerana ia mempunyai kekuatan, rona, tekstur dan aspek fizikal yang lain. Jubin lantai batu granit adalah OEM yang dihasilkan oleh penggabungan batu asli yang dibentuk oleh magma panas dan cair. Mengikut pelbagai sifat mineralnya, warna jubin Granit boleh didapati seperti jubin Granit hitam, jubin Granit merah jambu dan jubin Granit kelabu. Ubin Granit mempunyai kapasiti penyerapan air terendah atau sifar, yang menjadikannya paling sesuai sebagai jubin Granit untuk dapur dan bilik mandi. Jubin granit adalah pilihan berharga semasa memilih jubin lantai kerana ia adalah penyelesaian lantai yang ekonomik, tahan lama, tahan lama dan mesra bajet untuk flat, rumah, dan pejabat. Papak granit juga digunakan secara meluas di rumah sebagai meja jubin granit semasa membina papan dapur atau jubin lantai granit. Granit Hitam dan tekstur organiknya menjadikannya lebih menarik untuk keperluan lantai dapur. Unit pembuatan OEM Reya Impex menghasilkan jubin granit berkualiti terbaik, yang dihiris menggunakan mekanisme terkini dan maju dan teknik canggih untuk memenuhi kehendak pelanggan.

Terokai Koleksi Batu, Granit & Kuarsa kami

     

 

Papan Seramik, Pengilang & Pembekal Langkah & Riser

Reya Impex menawarkan pelbagai jenis jubin papan, jubin untuk tangga dan ubin tangga dan dilengkapi dengan kemasan jubin kayu. Tampilan kayu sangat diminati kerana jubin papan, ubin tangga dan riser, mereka menambah oomph untuk estetika ruang komersial dan ruang kediaman juga. Sangat tahan lama dan boleh dipercayai, mereka dianggap sebagai klasik abadi yang menawarkan sentuhan bersahaja ke rumah dan ruang kerja.

Jambatan dari pelbagai bandar menghubungkan pelbagai kawasan seni bina dan corak pinggiran dengan cara yang sama bahawa tangga menghubungkan tingkat atas dan bawah bangunan komersial atau kediaman yang meniru reka bentuknya. Tangga mesti berada di tangan yang selamat dan menyenangkan secara estetik. Sebagai pilihan, Reya Impex menawarkan pelbagai jubin untuk tangga dan tangga mulai dari jubin untuk tangga di luar rumah, jubin untuk tangga di dalam, jubin luar untuk tangga, jubin untuk tangga di dalam, tangga jubin porselin, jubin di dinding tangga, jubin luar untuk langkah-langkah yang membolehkan pelanggan dan pelanggan merapatkan hubungan antara pelbagai tingkat atau kisah bangunan atau flat. Mereka dibuat dengan baik dan direka khas untuk menyediakan set tangga yang indah sambil menjaga langkah-langkah keselamatan untuk rumah atau pejabat dan juga menonjolkan lantai pada masa yang sama.

  

 

Kami adalah pengeluar OEM jubin lantai porselin terkemuka. Kami menawarkan produk jubin porselin dalam pelbagai variasi warna seperti hitam, putih, kelabu, hijau, merah, marmar merah jambu, seramik biru & jubin porselin.